Vind hieronder het antwoord op uw vraag
-
Moet ik mijn bevestigingsmail bewaren?
Ja, de bevestigingsmail moet je bewaren. Mocht er iets fout gaan met de reservering of er een storing zijn, kan je aan de hand van deze bevestiging laten zien dat je het recht hebt om te parkeren. -
Hoe betaal ik mijn reserveringen?
Je kunt betalen door middel van iDEAL. -
Wat gebeurt er als ik te laat komt voor mijn reservering?
Jouw parkeerplaats blijft beschikbaar tot de oorspronkelijke eindtijd van je reservering. Daar komt je parkeerplaats weer vrij en kan iedereen die gebruiken om in te checken met ParkBeagle. Je kunt jouw reservering na betaling niet meer wijzigen - je kunt wel een nieuwe reservering maken. -
Hoe kan ik de garage inrijden zodra ik een reservering heb geplaatst?
In de bevestigingsmail staat beschreven hoe je de garage kan inrijden. In de meeste gevallen ontvang je van ons een code. Op de locatie Admiraliteitskade kun je ook door middel van kentekenherkenning inrijden. -
Is het een probleem als ik iets eerder aankom of later terug ben dan de reserveer tijd?
Wij hanteren een reserveer-tijd van één uur. De reserveer-tijd bestaat uit een half uur voor de reservering en een half uur na de reservering. Ben je meer dan een half uur eerder, is het niet mogelijk om met de reservering de garage binnen te rijden. Ben je meer dan een half uur later terug bij de garage, dan wordt de extra tijd in rekening gebracht. -
Hoe kan ik de toegangsdeur openen zodra ik terug wil naar de auto?
Als de toegang van de parkeerlocatie is afgesloten, kun je als voetganger altijd met je toegangscode naar binnen en buiten. -
Kan ik een abonnement afsluiten?
Voor abonnementen verwijzen wij je graag door naar onze partner, Rentaparking.nl! Via Parkbeagle kan je namelijk alleen maar kort parkeer reserveringen plaatsen. Via Rentapraking.nl kan je een maand abonnement afsluiten bij verschillende locaties die ook op Parkbeagle staan. Ga naar www.rentaparking.nl en bekijk het gehele aanbod. -
Waar kan ik mijn toegangscode terugvinden?
Je ontvangt na je reservering een e-mail met daarin de pincode om het parkeerterrein of de garage in- en uit te rijden. Als je bij het maken van je reservering gekozen hebt om een account te maken, kun je de toegangscode ook vinden in je account. -
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Je vindt de algemene voorwaarden op onze website: www.parkbeagle.nl -
Wat zijn de openingstijden van de parkeerlocaties?
De openingstijden van onze parkeerlocaties zijn verschillend. Je kunt de openingstijden vinden op onze website: www.parkbeagle.nl -
Wat is de doorrijhoogte van de parkeerlocatie?
De doorrijhoogte verschilt per locatie. Per parkeerlocatie staat de doorrijhoogte aangegeven op onze website: www.parkbeagle.nl -
Ik heb een vraag/klacht, hoe kan ik deze indienen?
Vragen/klachten zijn er om gehoord te worden. Je kunt deze indienen per mail. Geef in deze mail aan om welke locatie het gaat en wat het probleem/vraag is. Je kunt je mail sturen naar info@parkingyou.nl -
Hoe kan ik een storing melden?
Je kunt een storing melden door te bellen naar 0900 - 5600 5600. Onze medewerkers staan je graag te woord.